Još jedan vid borbe protiv šuma može biti interpolacija. Smanjivanje rezolucije obezbeđuje prividno manje prisustvo šuma, pa je ovo vrlo popularan način čišćenja, kada ne postoji neka posebna potreba za punim formatom fotografije. Kako senzori napreduju po pitanju rezolucije, tako i praktikovanje interpolacije radi dobijanja čistijeg izlaznog rezultata ima sve više smisla. Kao i svi Canon aparati srednje i više kategorije, 6D Mark II poseduje i RAW nižih rezolucija, pa tako osim maksimalne u 26 MP, imamo mRAW od 14.6 MP i sRAW od 6.5 MP. Za procenu uticaja interpolacije ćemo ponovo iskoristiti poznatu scenu:
100% kropovi, konvertovani u JPEG, bez redukcije šuma i dodatne obrade. S leva na desno, RAW (26 MP), mRAW (14.6 MP) i sRAW (6.5 MP):
Na nižim ISO vrednostima, sve do ISO 3200, nije moguće utvrditi neke prevelike razlike u prisustvu šuma. Isto bi se moglo reći čak i za vrednosti do ISO 6400, pa se u tim slučajevima ne dobija ništa, osim uštede u prostoru na memorijskoj kartici. Idemo li dalje, možemo uočiti prednost od nekih 2/3 EV u slučaju korišćenja mRAW, do oko 2 EV, ukoliko se koristi sRAW. Ova prednost je vidljiva do ISO 40000, a preko toga je gubitak neminovan, bez obzira na rezoluciju. Očigledno da smanjeni RAW nema naročitog uticaja na softverski dobijene ISO vrednosti.
U kritičnim situacijama, kada je forma bitnija od estetike, ovo može doneti prevagu između imanja i nemanja fotografije. Mišljenja smo da je u kritičnim momentima možda mudrije posegnuti za punom rezolucijom, pa tek naknadno primeniti tehniku interpolacije, ali za one koji nemaju dovoljno vremena za toliko planiranje, RAW niže rezolucije definitivno može biti spas.