Više od niskih cena
  • 011/407-21-09
  • 064/23-16-580
  • 065/23-16-580
  • Kontakt

Canon EOS 760D 18-135 IS STM

Sa lakoćom napravite slike visokog kvaliteta i izuzetne oštrine, kao i glatke Full HD video zapise, sa laganim, kompaktnim, praktičnim DSLR-om Canon EOS 760D. 760D deli 99% svojih karakteristika sa svojim "bratom blizancem" 750D, s tim što je teži od njega za tričavih 10 grama, i njegova težina iznosi 520g (samo telo). U SAD poznat kao Canon EOS Rebel T6s, Canon 760D predstavlja najsofisticiraniji model ikada napravljen u ovoj seriji (Rebel). U odnosu na 750D, poseduje statusni ekran sa gornje strane, kontrolni točkić sa mehanizmom zaključavanja, kao i dodatne ručne kontrole u video modu. Kao i 750D, opremljen je APS-C CMOS senzorom visoke rezolucije, 24.2MP, čime je otišao korak dalje u odnosu na prethodnike sa senzorom od 18MP, što znači da će Vaše fotografije imati još više detalja i biti još bogatije bojama, čak i pri slabom svetlu. Tu je i fenomenalni procesor DIGIC 6, koji donosi rafal od 5 fps, potom novi hibridni CMOS AF III sistem autofokusa sa 19 krstastih tačaka koji donosi režim živog snimanja, a čitav doživljaj možete pratiti preko pokretnog TFT LCD ekrana osetljivog na dodir sa dijagonalom 3" i rezolucijom 1.040.000 tačaka, kao i optičkog tražila u obliku pentaprizme sa uvećanjem od 0.82x. Ono što je novitet kod Canon 750D i 760D i što predstavlja presedan za čitavu Rebel seriju je ugradnja Wi-Fi funkcije, i to sa NFC podrškom. Sada sa lakoćom možete slati Vaše fotografije visoke rezolucije i Full HD video snimke na kompatibilne pametne uređaje, a potom ih deliti sa dragim osobama putem interneta, gde god da se nalazite. Spreman kada i Vi, Canon EOS 760D, sa svojom svestranošću, izvući će profesionalca iz Vas i učiniti Vas ponosnim na rezultate. U ovoj ponudi, Canon EOS 760D dolazi u kombinaciji sa kit objektivom 18-135 IS STM.

Prikaži manje
Nedostupan

Garancija: 2 godine

Brand
Canon  
Senzor
Tip senzora 22.3mm x 14.9mm (APS-C) CMOS
Rezolucija (MP) 24.2 MP
Veličina slike (px) 6000 x 4000 tačaka
Samočišćenje senzora EOS integrisani sistem za čišćenje
Procesor
Tip procesora DIGIC 6
Fokusiranje
Tip fokusa TTL sa faznom detekcijom
AF sistem (tačke) 19 krstastih AF tačaka
Objektiv
Raspon objektiva (mm) 18 - 135 mm
Otvor blende (f/) f/3.5 – 5.6
Stabilizacija IS redukcija trešenja
Veličina filtera 67 mm
AF servomotor STM (steper motor za tiho fokusiranje kod snimanja videa)
Snimanje
Fotografisanje (modovi) Auto predefinisani modovi i ručne kontrole
Video snimanje (rezolucija) 1920 x 1080 sa 30 fps
Neprekidno (burst) 5 fps
Zvuk Mono
Tip fajlova RAW (Canon CR2), JPEG (Exif v2.3, DPOF v2.0); MPEG-4 AVC / H.264
Ekspozicija
ISO osetljivost 100 - 12800 (sa mogućnošću proširenja do 25600)
Kompenzacija ekspozicije +/-5 EV u koracima od 1/3 ili 1/2
Brzina zatvarača 30–1/4.000 s
Ekran
Tip ekrana Pokretljiv TFT LCD osetljiv na dodir
Pokrivenost Približno 100%
Rezolucija ekrana 1.040.000 tačaka
Tražilo
Tip tražila Optičko (pentaprizma)
Uveličanje 0.82x
Blic
Sinhronizacija 1/200 s
Kompenzacija ekspozicije +/- 2 EV u koracima od 1/3 ili 1/2
Opseg ugrađenog blica (m) 12m (ISO100)
Stopica za spoljni blic Da
Ostale karakteristike
Wi-Fi funkcija 802.11b/g/n sa NFC podrškom
Weather-resistant Ne
Zaptivenost Ne
GPS upis podataka Ne
Opšte karakteristike
Dimenzije (ŠDV) mm 131.9 x 173.8 x 100.9 mm (sa objektivom)
Materijal tela Legura aluminijuma
Masa (g) 1045 g (uključujući objektiv i bateriju)
Brend Canon
Sadržaj pakovanja Baterija, punjač, poklopac za telo, traka za prenos, CD-ROM
Memorija
Interna memorija Ne
Tip memorijske kartice SD, SDHC, SDXC (kompatibilan sa UHS-I i Eye-Fi karticama)
Konekcije
Interfejs USB, AV, HDMI mini, Wi-Fi, mikrofon
Napajanje
Baterija Punjiva litijum-jonska LP-E17
Trajanje baterije (min/br.sn.) Približno 440 snimaka
Punjač / AC adapter Punjač za baterije LC-E17

Canon EOS 760D 18-135 IS STM + 10-18 IS STM + SanDisk SDHC 32GB Ultra + FujiYama UV 67 + zaštita za LCD 3" + BIIN 21

Vanguard BIIN 21 Canon EOS 760D 18-135 IS STM Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM LCD zaštitna folija 3'' SanDisk SDHC 32GB Ultra 30MB/s FujiYama UV 67 mm
Proverite

Dodaj u listu želja

Canon EOS 760D + 40 f/2.8 STM + 70-300 IS + FlyCam Junior stabilizator + SanDisk SDXC 16GB Ultra PLUS + Vanguard UP-Rise 22

Canon EOS 760D 18-135 IS STM Flycam Junior stabilizator DSLR fotoaparata SanDisk SDHC 16GB Ultra 40MB/s Vanguard UP-Rise 22 Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM Canon EF 40mm f/2.8 STM
Proverite

Dodaj u listu želja

Canon EOS 760D + Hama SDXC 64GB 45MB/s + FilmCity FC-RLR-4 + zaštitna folija 3

Filmcity 1.2m Track Roller Dolly linearni slajder (FC-RLR-4) Canon EOS 760D 18-135 IS STM Hama SDXC 64GB 22MB/s Hama SDXC 64GB 45MB/s LCD zaštitna folija 3'' Hoya HD UV 67 mm Vanguard Pampas II 15KG
Proverite

Dodaj u listu želja

Canon EOS 760D + 24 f/2.8 STM + SanDisk SDHC 32GB Ultra 30MB/s + B+W UV 67 + Vanguard 2GO 22

Canon EOS 760D 18-135 IS STM B+W UV 67 mm 010 Canon EF-S 24mm f/2.8 STM SanDisk SDHC 32GB Ultra 30MB/s Vanguard 2GO 22
Sadržaj kompleta: Cena
Canon EOS 760D 18-135 IS STM Nedostupan
B+W UV 67 mm 010 5 310 RSD
Canon EF-S 24mm f/2.8 STM 20 060 RSD
SanDisk SDHC 32GB Ultra 30MB/s Nedostupan
Vanguard 2GO 22 Nedostupan
Proverite

Dodaj u listu želja
avatar

smarko


smarko | 04. Nov, 2015, 03:59

Hvala Storm za test, citam ih i kad me aparati uopste ne zanimaju. Svojevrsna hronologija tehnoloskog razvoja, ali i poslovne logike razlicitih proizvodjaca.

Ono nasta bih se osvrnuo nije vezano za ovaj aparat, a pitanje je koje mislim da dosta korisnika nikad sebi ne postavi, vec samo gleda brojke i meri ciji je veci, bez da razmislja o upotrebnoj vrednosti i vrstom fotografije kojom se bavi. To je uticaj ISO vrednosti na dinamicki raspon. Upozoravam da su rani jutarnji sati i da mi mozda koncentracija nije na nivou, tako da bih se unapred izvinio na mogucu konfuznost.

Okacio sam jedan print screen sa sajta za koji ne znam koliko je relevantan, ali ovo nije prvi put da sam gledao ovu krivu i rezultati su uvek slicni prikazanom. Drugi print screen je sa mog poslednjeg putovanja i intenzivnijeg fotkanja, za koje mislim da je prilicno relevantno, jer sam imao stativ uz sebe sve vreme i mogao sam da biram da spustan ISO do granice koje mi ne smetaju u kreativnom smislu. Mislim da je vec poznato da zanr fotografije kojom se ja bavim narocito pogadja dinamicki raspon, narocito stil koji preferiram (moze se reci neka vrsta hdr-a, a ja bih rekao da ciljam DR raspon normalan za ljudsko oko). Nisam ni malo manje zainteresovan i za boje, mikrokontrast, ostrinu itd.. sto ce reci da je senzor samo jedna bitna stavka u celom sistemu, u zanru gde DR ima specificnu tezinu. Uzeo sam namerno ova poredjenja, jer su ovo najnoviji senzori koji ovi proizvodjaci imaju.

Pitanje je koliki je procenat fotki na ISO 100 u generalnoj populaciji, pored vec postavljanog pitanja scena gde je toliki DR neophodan, jer je ocigledan drastican pad u razlikama izmedju aparata razlictih proizvodjaca nakon ISO 100, a u jednom trenutku se ovaj parametar izjednaci. Po ovoj grafici, ako je tacna, na ISO 100 razlika je nesto manja od 2 blende, na ISO 200 pada na 2/3-3/4 blende, a na ISO 400 se u potpunosti izjednacuju. To je svakako relevantan podatak, za svakog koga ovo interesuje. Nekako imam utisak, posto su ljudi navikli da dva takmaca uvek za dlaku presisaju ovog drugog i uvek sporadicno, a ne sukcesivno, godinama, da se zbog ocigledne prednosti Nikon senzora u ovom segmentu potencira taj DR na ISO 100 mnogo vise nego sto je realna ta razlika u svakodnednom fotografisanju, najvise zbog tog rivaliteta i navike da se na svim poljima vodi zesca borba.

Storm, mozda ideja, a mozda nije uopste relevantno. Da se DR izmeri recimo na 3 ISO vrednosti prilikom testova.

avatar

StORM48


StORM48 | 04. Nov, 2015, 10:13

Odlična poenta!

Ja se, na žalost, još uvek premišljam da li da revidiram neke delove testa, ali ako bih nešto novo uvodio, nešto staro bih morao da skratim, jer obimnost odavno postaje teret, kako za samo izradu, tako i za one koji to trebaju da čitaju.

Grafik koji si gore postaio je istinit. Problem sa njim je što nije baš praktičan, u smislu navođenja čitaoca da je "DR lošiji samo na ISO100-200 i to je sve". To u zaista jeste tako. Međutim, problem je što najveći broj fotografa zaista ne pokušava neko žestoko natezanje na višim ISO vrednostima, osim kada se radi ISO push. Tu je, kao što se i vidi iz naših testova, Canon zaista u samom vrhu. ALI, realno, ljudi za natezanjem ipak više posežu na ISO100, stvarajući pseudo-HDR ili kada prosto hoće da malo doteraju jako kontrastnu scenu.

Kada uporediš DR set snimaka 760D (zip fajl) i isti takav set sa D5500, mnogo toga bude jasnije. Svakako, ja sam prvi koji će reći "ako eksponiraš kako treba, DR će biti dobro pokriven svakim današnjim iole većim senzorom". Ali, nije u tome stvar. Jednostavno, dešava se da nekad sve ne bude idealno, pa se ljudi oslone na izvlačenje senki. E onda DR može biti itekako bitan!

5Ds je ovde napravio određen skok, koji se u teorijskim merenjima slabije vidi, ali vidi se u praksi. Jednostavno, posvetljavanje tamnijih partija proizvodi bitno bolji rezultat nego na recimo 5D Mark II ili III. To i dalje nije na nivou D810, ali je dobar korak napred. 750D i 760D nisu doneli taj napredak, jer je fokus očigledno bio na povećanju rezolucije i štednji resursa za neke druge akcije. Ili ih prosto boli uvo. Zapravo mislim da je ovo drugo verovatnije, jer da nije tako, već bi promenili litografski proces i uradili ono što se mora.

Pozdrav

avatar

smarko


smarko | 04. Nov, 2015, 11:17

Sve je jasno. Poenta je da ljudi razmisle koliko je ta razlika zaista upotrebna vrednost u realnom radu.
Namerno sam stavio sebe za primer, jer:
- Zanr fotografije kao i stil obrade moze da bude jako zahtevan
- Prava sam "ISO kurva" sto se kaze. Ne volim shum ni u kakvom obliku, sto se vidi po podatku da ISO 800 prelazim samo ako mi se slucajno okrene tockic na auto mod :)
- Imao sam stativ 100% vremena uza se

To znaci da ako imam priliku, uvek cu da idem na sto manji ISO, narocito ako mislim da ce kasnija obrada da zahteva neko natezanje. Da analiziramo dalje.
Od tih 45%, barem 50% sam spustio na ISO 100, jer sam prosto mogao. Sto ce reci, nisu u pitanju izrazito kontrastne scene pa sam specijalno imao to u vidu. Identicno bih se ponasao sa Nikon senzorom, jer je jasno da svaki senzor daje najbolje rezultate na ISO 100. Dodao bih jos 20% gde nisam bio siguran da mi je trebalo, ali me opet nije mrzelo da rasklapam stativ, za svaki slucaj. Dodao bih jos 10% za scene koje bi bile prevelik zalogaj i za Nikon senzor i gde ne moze da se dobije ultimativni kvalitet iz jednog snimka.
Rezultat je manje od 10% fotografija gde bih uopste osetio prednost tog DR-a. Opet napominjem da sam ja u neku ruku ekstreman primer i da je ovaj procenat u velikom broju fotografa jos manji. Kad bi ljudi samo znali koliko je lako ukljuciti braketing i ispucati 3 snimka, pa cak i iz ruke, a jos lakse prefarbati masku u PS-u u delovima koji su dalje od idealne eksponiranosti, onda bi shvatili da je ta potreba jos manja.

Samo sa jednom konstatacijom se ne bih slozio. To je da usled pravilne eksponiranosti svaki senzor moze da izvuce sve sto je potrebno. Svaki zalazak sunca, ma koliko difuzan bio ce biti preveliki zalogaj za Canon senzor (pa cak i za Nikonov), ako nam je cilj da se vidi prednji plan i da svetli deo nije pregoreo ili kojim slucajem nam trebaju siluete umesto osvetljenog prednjeg plana.

Zadrzavam pravo na subjektivitet, posto je ovo analiza samo za mene, a tesko da mogu da budem reper za sve :)

avatar

Goti


Goti | 04. Nov, 2015, 11:55

Sa uživanjem pročitan još jedan odličan test, hvala.  :)

Što se tiče obima testova iz mog ugla pored toga što sam imao prilike da se detaljno upoznam sa aparatima koje sam razmatrao za kupovinu i čitam o njima i na maternjem jeziku, mnogo toga sam i naučio uopšte o tom ozbiljnijem foto svetu, baš zahvaljujući tom obimu i Tvom osvrtanju na mnoge druge modele kako istog tako i drugih proizvođača, kao i detaljna pojašnjenja šta čemu služi i kako radi. Tako da još jedno veliko HVALA !

avatar

StORM48


StORM48 | 04. Nov, 2015, 12:33

Samo sa jednom konstatacijom se ne bih slozio. To je da usled pravilne eksponiranosti svaki senzor moze da izvuce sve sto je potrebno. Svaki zalazak sunca, ma koliko difuzan bio ce biti preveliki zalogaj za Canon senzor (pa cak i za Nikonov), ako nam je cilj da se vidi prednji plan i da svetli deo nije pregoreo ili kojim slucajem nam trebaju siluete umesto osvetljenog prednjeg plana.

Zadrzavam pravo na subjektivitet, posto je ovo analiza samo za mene, a tesko da mogu da budem reper za sve :)

Uvažavam, ali s jednom primedbom - ni ljudsko oko nije sposobno da toliko dobro razluči detalje u kontrasvetlu, pa je izlišno uopšte pokušavati da prednji plan u nekom zalasku sunca posvetliš kao da je sunce iza tebe, zar ne?

Ja kad god sam od zalaska pokušavao da dobijem svetliji prednji plan, to je izgledalo nakaradno i nerealno, kao nekakav kvazi HDR. I opet, kad god sam poželeo malo bolji balans, opet je bracketing majka mara za sve to. NARAVNO, ako se za bracketing nema vremena, a želi se shadows/highlights, svakako je tu senzor sa širim DR-om u prednosti. Ali je u praksi malo teže naći takvu scenu gde će se s razlogom posezati za toliko dosvetljenih senki. Tim pre što se na taj način gubi crna boja, pa ceo kadar deluje kao da nema kontrasta.

@Goti
Hvala najlepše! :)

Pozdrav

Podelite svoja iskustva ili postavite pitanje

Na ovoj stranici je prikazano poslednjih pet komentara.
Pratite kompletnu diskusiju o ovoj vesti i učestvujte u njoj na našem forumu:
Digitalni fotoaparati forum » Canon EOS 760D 18-135 IS STM

Da biste mogli da postavljate komentare morate prvo da se registrujete.

Podelite sa prijateljima!